Tuesday, January 12, 2010

Email...

zaman sekarang mesin fax makin dilupakan dengan kehadiran e-mail... ada kebaikan dan keburukan email ni... kekadang entah apa-apa email akan tersangkut kat inbox.. bila 2 atau 3 hari tak menjenguk pc,bila dibuka email... berlubur-lubur lah email yg tersangkut walhal tak penting mana pun. saje buat menyemak dan menghabiskan memori...

paling buat aku rasa dipermainkan dengan email bila aku perlukan data penting utk assignment aku dari hamba Allah yang sepatutnya hantar data kat aku tapi aku tak dapat! bila call dan tanya kata dah hantar... walau hakikatnya aku cek email aku sepanjang satu hari bekerja.. penat dan buang masa menunggu macam tunggu kucing bertanduk! lastly,aku gak yg kena g office org yang patutnya anta data tu n say sorry... macam aku pulak yg kerja dengan dia walhal dia yang patut say sorry...

No comments:

Post a Comment